Ramowy rozkład dnia
6:00-8:00 Schodzenie się dzieci. Swobodne zabawy w kącikach zainteresowań (tworzenie pola doświadczeń rozwojowych). Kontakty z rodzicami.
8:00-8:30 Praca indywidualna - zajęcia wspierające rozwój dzieci.
8:30-8:45 Zestaw ruchowych ćwiczeń porannych. Czynności higieniczno-samoobsługowe, pełnienie dyżurów.
8:45-9:15 Śniadanie. Pełnienie dyżurów, czynności higieniczne.
9:15-9:45 Zajęcia dydaktyczno-wychowawcze wyzwalające aktywność w różnych sferach rozwoju. Koncentracja na dziecku, jego aktywności zabawowej i zdobywaniu doświadczeń przez działanie na przedmiotach (rozwijanie kompetencji informatycznych, kodowanie, programowanie). Zabawy rytmiczne.
9:45-9:55 Zabawa ruchowa - zaspokajanie potrzeby ruchu, doskonalenie motoryki, zapobieganie wadom postawy.
9:55-10:05 Drugie śniadanie - doskonalenie umiejętności samoobsługowych. Czynności higieniczne. Dyżury.
10:05-10:35 Zabawy rozwijające oczekiwania poznawcze. Ćwiczenia czynności złożonych (liczenie, pisanie, poznawanie alfabetu, liter - zgodnie z fizjologią i naturą pojawiania się tych procesów).
10:35-11:05 Samodzielna zabawa w kącikach zainteresowań.
11:05-11:55 Pobyt na świeżym powietrzu: spacery, wycieczki, zabawy badawcze i ruchowe.
11:55-12:00 Czynności higieniczno-porządkowe i samoobsługowe.
12:00-12:30 Obiad - nawyki kulturalne. Mycie zębów. Dyżury.
12:30-12:45 Słuchanie bajek edukacyjnych i muzyki relaksacyjnej.
12:45-13:15 Zabawy dydaktyczne. Praca indywidualna w zakresie stymulacji psychoruchowej dzieci.
13:15-14:30 Zabawy indywidualne i swobodne wynikające z inicjatywy dzieci, podejmowanie różnorodnych form działania.
14:30-15:00 Podwieczorek. Czynności higieniczno-samoobsługowe.
15:00-17:00 Zabawy ruchowe. Rozwijanie indywidualnych zdolności i zainteresowań