Przejdź do treści Przejdź do menu

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie w ramach naszej strony internetowej korzystamy z plików cookies. Pliki cookies umożliwiają nam zapewnienie prawidłowego działania naszej strony internetowej oraz realizację jej funkcji.

Wykorzystywane w celu zapewnienia prawidłowego działania serwisu internetowego. Dzięki tym plikom nasz serwis internetowy jest wyświetlany prawidłowo oraz możesz z niego korzystać w bezpieczny sposób. Te pliki cookies są zawsze aktywne, chyba że zmodyfikujesz ustawienia swojej przeglądarki internetowej, co jednak może skutkować nieprawidłowym wyświetlaniem serwisu internetowego.

Ramowy rozkład dnia

6:00-8:00 Schodzenie się dzieci. Swobodne zabawy w kącikach zainteresowań (tworzenie pola doświadczeń rozwojowych). Kontakty z rodzicami.

8:00-8:30 Praca indywidualna - zajęcia wspierające rozwój dzieci.

8:30-8:45 Zestaw ruchowych ćwiczeń porannych. Czynności higieniczno-samoobsługowe, pełnienie dyżurów.

8:45-9:15 Śniadanie. Pełnienie dyżurów, czynności higieniczne.

9:15-9:45 Zajęcia dydaktyczno-wychowawcze wyzwalające aktywność w różnych sferach rozwoju. Koncentracja na dziecku, jego aktywności zabawowej i zdobywaniu doświadczeń przez działanie na przedmiotach (rozwijanie kompetencji informatycznych, kodowanie, programowanie). Zabawy rytmiczne.

9:45-9:55 Zabawa ruchowa - zaspokajanie potrzeby ruchu, doskonalenie motoryki, zapobieganie wadom postawy.

9:55-10:05 Drugie śniadanie - doskonalenie umiejętności samoobsługowych. Czynności higieniczne. Dyżury.

10:05-10:35 Zabawy rozwijające oczekiwania poznawcze. Ćwiczenia czynności złożonych (liczenie, pisanie, poznawanie alfabetu, liter - zgodnie z fizjologią i naturą pojawiania się tych procesów).

10:35-11:05 Samodzielna zabawa w kącikach zainteresowań.

11:05-11:55 Pobyt na świeżym powietrzu: spacery, wycieczki, zabawy badawcze i ruchowe.

11:55-12:00 Czynności higieniczno-porządkowe i samoobsługowe.

12:00-12:30 Obiad - nawyki kulturalne. Mycie zębów. Dyżury.

12:30-12:45 Słuchanie bajek edukacyjnych i muzyki relaksacyjnej.

12:45-13:15 Zabawy dydaktyczne. Praca indywidualna w zakresie stymulacji psychoruchowej dzieci.

13:15-14:30 Zabawy indywidualne i swobodne wynikające z inicjatywy dzieci, podejmowanie różnorodnych form działania.

14:30-15:00 Podwieczorek. Czynności higieniczno-samoobsługowe.

15:00-17:00 Zabawy ruchowe. Rozwijanie indywidualnych zdolności i zainteresowań