Przejdź do treści Przejdź do menu

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie w ramach naszej strony internetowej korzystamy z plików cookies. Pliki cookies umożliwiają nam zapewnienie prawidłowego działania naszej strony internetowej oraz realizację jej funkcji.

Wykorzystywane w celu zapewnienia prawidłowego działania serwisu internetowego. Dzięki tym plikom nasz serwis internetowy jest wyświetlany prawidłowo oraz możesz z niego korzystać w bezpieczny sposób. Te pliki cookies są zawsze aktywne, chyba że zmodyfikujesz ustawienia swojej przeglądarki internetowej, co jednak może skutkować nieprawidłowym wyświetlaniem serwisu internetowego.

Robotyka

W naszym przedszkolu w codziennej pracy wykorzystujemy roboty edukacyjne na różnych poziomach zaawansowania. Pracujemy z robotami dla najmłodszych, takimi, jak Gąsienica Fisher Price, czy Bee-Bot, a także z trudniejszymi Ozobotami, Photonami oraz zestawami Lego WeDo do nauki programowania.

Nowe technologie, nauki ścisłe, Internet i programowanie do ekscytujące narzędzia. Nauka to wspaniała zabawa, a nowe technologie pozwalają lepiej poznawać świat. Dzieci w naszym przedszkolu nabywają umiejętności, dzięki którym stają się nowoczesnymi twórcami.

Korzystając z nowoczesnych technologii, nasze przedszkolaki uczą się twórczego rozwiązywania problemów, doskonalą logiczne myślenie, wyobraźnię przestrzenną, rozwijają umiejętności manualne, uczą się pracy indywidualnej i grupowej a także wzmacniają wiarę we własne możliwości i budują pewność siebie.

Bee-Bot

Wspomaga naukę kierunków i doskonalenie logicznego myślenia. Robot Bee-Bot jest kolejnym etapem wprowadzania zagadnień z zakresu programowania w grupach młodszych.


 Robot Mind Designer

Ten innowacyjny inteligentny robot prowadzi dzieci przez proces uczenia się matematyki, arytmetyki i geometrii. Wprowadza dziecko do projektowania za pomocą precyzyjnych silników, które umożliwiają tworzenie geometrycznych kształtów i projektów o różnym stopniu złożoności z niezwykłą precyzją.Ten niesamowity robot można zaprogramować ręcznie lub głosowo przy użyciu innowacyjnej funkcji rozpoznawania głosu.Dzięki wykresowi arytmetycznemu, Mind może zostać zaprogramowany do wykonywania funkcji arytmetycznych, podczas korzystania z wykresu Escape Room, twoje dziecko będzie zachęcane do rozwiązywania zadań i rozwijania umiejętności logicznego myślenia. Korzystając z wyjątkowej bezpłatnej aplikacji, Twoje dziecko może eksperymentować z blokami instrukcji kodowania, tworzyć złożone kształty geometryczne i grać z mnóstwem oryginalnych interaktywnych gier kodowych.

Photon

Photon to pierwszy na świecie interaktywny robot edukacyjny, który rozwija się wraz z naszymi przedszkolakami - jego umiejętności są ściśle powiązane z tym, czego nauczyło się dziecko. Photon jest niczym niezapisana karta - tuż po wyjęciu z opakowania, robot nie potrafi nic. Dopiero poprzez specjalną aplikację dzieci muszą pomóc Photonowi,, ucząc go wszystkiego od podstaw - od poruszania się w określonych kierunkach, rozpoznawania różnych kolorów, aż po reagowanie na różne bodźce i interakcję z otaczającą go rzeczywistością.

Ozoboty

Roboty te umożliwiają naszym przedszkolakom płynne przejście od kodowania offline do kodowania przy pomocy tabletów lub monitorów komputerów. Za pomocą kolorowych kodów (na kartce papieru lub tablecie) nasze dzieci programują zadania, które wykonuje robot. Uczy m. in. logicznego myślenia.
Ozobot doskonale sprawdza się we wszelkich zadaniach dydaktycznych związanych z informatyką i robotyką. Ilość zabawy i nauki jest nieograniczona tak jak nieograniczona jest kreatywność dzieci związana z rysowaniem  i planowaniem tras po których może jeździć Ozobot. Możemy zaprogramować tańczący zespół robotów, czy też prace drogowe. Nauczyć zasad bezpieczeństwa i zaprogramować drogę ewakuacyjną. 

Lego WeDo

Zestaw pozwala naszym przedszkolakom na budowę i programowanie prostych modeli Lego, które są podłączone do komputera. Odpowiednie czujniki i silniki zawarte w zestawach umożliwiają obustronną interakcję programu komputerowego ze światem zewnętrznym. Dziecko pisząc program komputerowy (lub układając go z obrazków) może uzależniać sposób jego działania od czynników zewnętrznych, takich, jak jasność oświetlenia w pomieszczeniu, czy wykrycie ruchu w sąsiedztwie zbudowanego z klocków Lego modelu. Działanie programu dotyczyć może zarówno efektów wizualnych (np. poruszanie narysowaną przez dziecko postacią na ekranie komputera) jak i efektów widocznych w świecie realnym (np. poruszane za pomocą silnika ramię dźwigu zbudowanego z klocków Lego). Takie możliwości pomagają zainteresować dzieci w naszym przedszkolu zagadnieniami algorytmiki, logiki i robotyki, już na samym początku nauki.