Przejdź do treści Przejdź do menu

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie w ramach naszej strony internetowej korzystamy z plików cookies. Pliki cookies umożliwiają nam zapewnienie prawidłowego działania naszej strony internetowej oraz realizację jej funkcji.

Wykorzystywane w celu zapewnienia prawidłowego działania serwisu internetowego. Dzięki tym plikom nasz serwis internetowy jest wyświetlany prawidłowo oraz możesz z niego korzystać w bezpieczny sposób. Te pliki cookies są zawsze aktywne, chyba że zmodyfikujesz ustawienia swojej przeglądarki internetowej, co jednak może skutkować nieprawidłowym wyświetlaniem serwisu internetowego.

Grupy 2-5

Godziny

Ramowy rozkład dnia Grup 2 - 5

06.00 - 08.15

Zabawy w kącikach zainteresowań, praca z zespołem dzieci lub indywidualna, praca z dzieckiem zdolnym, czynności porządkowe, ćwiczenia poranne, czynności opiekuńcze, zabawy swobodne, tworzenie okazji do wymiany informacji, rozmowy indywidualne z dziećmi, dyskutowanie, zabawy ruchowe, kontakty z rodzicami.

08.15 - 08.30

Zabawy ruchowe, ćwiczenia poranne

08.30 - 09.00

Przygotowanie do śniadania, czynności higieniczne, czynności samoobsługowe, pełnienie dyżurów, wpajanie zasad dobrego wychowania, wyrabianie nawyków higieniczno-kulturalnych.
Śniadanie. Celebrowanie posiłku, komponowanie potraw. Mycie zębów.

09.00 - 10.30

Zajęcia edukacyjne w oparciu o podstawę programową, zajęcia i zabawy edukacyjne, zajęcia dydaktyczne różnego typu realizowane według wybranego programu wychowania przedszkolnego.

Zabawy z językiem angielskim, zajęcia dodatkowe (zgodnie z planem).

Zajęcia sportowe ogólnorozwojowe (zgodnie z planem).

10.30 - 10.40

Warzywno-owocowa przekąska - utrwalanie nawyków prawidłowo gryzienia, żucia i przełykania twardszych pokarmów, kształcenie nawyków estetycznego, kulturalnegoi samodzielnego spożywania posiłków. Pełnienie dyżurów

10.40 - 11.45

Zabawy organizowane i swobodne w ogrodzie przedszkolnym, spacery, wycieczki, przebywanie na terenie ogrodu, obserwacje przyrodnicze. Tworzenie okazji do obserwowania, eksperymentowania, odkrywania, podejmowanie zabaw badawczych, konstrukcyjno-technicznych z wykorzystaniem klocków Lego, wspieranie działań twórczych poprzez kontakt ze sztuką, muzyką, literaturą, zabawy dowolne, rozmowy indywidualne. 

11.45-12.15

Czynności porządkowo-higieniczne. Przygotowanie do obiadu.
Obiad, kształcenie nawyków estetycznego, kulturalnego
i samodzielnego spożywania posiłków. Pełnienie dyżurów

12.15– 12.40

Odpoczynek poobiedni, czytanie bajek, słuchanie muzyki.

12.40 -13.45

Zabawy dowolne w sali lub na powietrzu, spacery, ćwiczenia utrwalające wiadomości z zajęć edukacyjnych, zajęcia wyrównawcze, wspieranie rozwoju dzieci poprzez zabawy dydaktyczne, ćwiczenia rozwijające i stymulujące wszechstronny rozwój dziecka, zabawy ruchowe, konstrukcyjne, zabawy rozwijające percepcję wzrokową, słuchową.

13.45 – 14.00

Czynności samoobsługowe i porządkowe przygotowujące do podwieczorku

14.00- 14.15

Podwieczorek. kształcenie nawyków estetycznego, kulturalnego
i samodzielnego spożywania posiłków,
pełnienie dyżurów

14.15 – 17.00

Zabawy i gry dydaktyczne, stolikowe, ćwiczenia słownikowe, praca wyrównawcza, indywidualna, zabawy dowolne według zainteresowań, zajęcia w małych zespołach, prace porządkowe, tworzenie sytuacji rozwijających indywidualne zdolności i zainteresowania dzieci, rozmowy indywidualne, rozchodzenie się dzieci.